7 września 2014

Chłodnik Pomidorowy

Miałam nadrobić zaległości na blogu, a zaniedbałam go jeszcze bardziej. Do wszystkiego przyczyniła się praca, która odebrała mi siły do czegokolwiek. Często nie było nawet mowy o włączeniu komputera, a co dopiero z kuchnią... Ale powracam ze zdwojoną mocą z letnią jeszcze obiadową propozycją. Pomidorówka na zimno, czyli tradycja przekazana w niekonwencjonalny sposób. Idealna na ostatnie letnie upały. Świetnie smakuje z grzankami z masłem czosnkowym albo z groszkiem ptysiowym.




Chłodnik Pomidorowy

Składniki:

  • 8 pomidorów
  • 1 cebulka szalotka
  • 800g jogurtu naturalnego


Przygotowanie:

Pomidory zalewamy na ok. 5 min wrzątkiem, po czym obieramy je ze skórki i wycinamy środki.
Kroimy cebulkę na plasterki.
Wrzucamy pomidory i cebulkę do blendera i miksujemy na gładką masę.
Na koniec dodajemy jogurt i dokładnie mieszamy.
Gotowe, smacznego !

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Zrobiłeś? Zostaw mi wiadomość :)