2 grudnia 2014


Dzisiaj uświadomiłam sobie, jak bardzo niedoskonałe są witryny internetowe i jak przezabawne błędy się w nich pojawiają. Słowem wstępu, swoją "przygodę" z blogowaniem zaczęłam dużo wcześniej, mając 15 lat. Założyłam wtedy bloga o wdzięcznej i mało chwytliwej nazwie Candy Shop. Przepisy - owszem, były moje własne, ale na miarę 15-letniej dziewczynki, więc 90% z nich były muffinami. Przebrnęłam z blogiem przez kilka miesięcy, opublikowałam bodajże 16 przepisów, ale zaczęły się problemy z nauką, bo liceum jedno z lepszych, to i więcej wymagali, więc czasem musiałam zacząć gospodarować inaczej. Chyba po maturach albo tuż przed nimi postanowiłam reaktywować swoją kuchenną i blogerską działalność, zmieniłam więc nazwę na Sweets from Wonderland, gdzie miały się pojawiać przepisy na słodkości związane z fragmentem mojej ulubionej książki z czasów dzieciństwa, "Alicji w Krainie Czarów".
Jednak po 4 opublikowanych przepisach uznałam, że to za duże ograniczenie zakresu przepisów, i blog umarł śmiercią naturalną. Dzisiaj przeglądałam go, żeby sprawdzić, ile przepisów można by jeszcze wykorzystać tutaj, i znalazłam niezłą perełkę... Otóż 3 z moich postów dostały 178008 googlowskich +1, przy zaledwie 79 wyświetleniach :D


Zatem jeśli przepis podobał się tak szerokiej rzeszy czytelników, obowiązkowo Wam go prezentuję, mimo, że bardzo nie w sezonie. Ale potwierdzam, były przepyszne ;)


Muffiny Jagodowe
Czas przygotowania: 25min
Czas pieczenia:         25min
Czas całkowity:             ~1h
Składniki:
  • 250g mąki kukurydzianej (lub 125g mąki pszennej i 125g mąki kukurydzianej, jeśli nie macie nietolerancji glutenu)
  • 3/4 szklanki cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 1 szklanka mleka
  • ziarenka z 1 laski wanilii
  • 2 jajka
  • 1/2 szklanki rozpuszczonego masła lub oleju
  • 3/4 szklanki świeżych jagód 
Przygotowanie:
  • Mieszamy oddzielnie składniki mokre i suche (bez jagód).
  • Za pomocą widelca lub łyżki łączymy obie masy (ciasto nie musi być jednolite).
  • Umyte i obrane z ewentualnych ogonków jagody dodajemy do ciasta i rozprowadzamy w całej masie.
  • Ciasto nakładamy do 3/4 wysokości foremek.
  • Pieczemy około 25 min w 170 stopniach (na złoty kolor).

1 komentarz :

Przeczytałeś? Zrobiłeś? Zostaw mi wiadomość :)