2 czerwca 2014

Wyciskany sok czereśniowy


Czas na mały autorski offtop. Głównie z powodu zabiegania. Ostatnio nie mam na nic czasu, latam z miasta do miasta - tu się spotkać z kimś, tam coś odebrać, jeszcze gdzie indziej pojeździć. W międzyczasie zarywam noce ucząc się do zbliżającej się nieubłaganie sesji, z przerwami na fajny (bądź niefajny, różnie trafiam) film. A tutaj jeszcze trzeba pomóc mamie w domu, wyjść z psem, posprzątać. Nie wszystko wychodzi tak, jakbym chciała.

Ale najgorsze są obijające się o czaszkowe mury myśli. Czemu nie wzięłam się za coś wcześniej, czemu tak traciłam czas, czemu postąpiłam tak, a nie inaczej.... dlaczego moja naiwność i uległość doprowadziła mnie do takiego stanu, że nie mogę skupić się na niczym oprócz patrzenia te kilka miesięcy wstecz. Kiedy było beztrosko, kiedy czas stał w miejscu.

Kiedy jest tak źle na duszy, nic się nie chce i siedzi się bez celu w łóżku, pocieszenie przynoszą trzy rzeczy: dobra muzyka, gruba książka i... koktajl. Owocowy, jogurtowy, mleczny - w zależności od pogody, humoru i powodu. Na dzisiejsze żale i smutki (i powtórzenie do środowego kolokwium z Zburzeń Porozumiewania się) wymyśliłam lekko kwaśny, czerwony i orzeźwiony miętą koktajl czereśniowy. Przygotowanie owoców zajmuje maksymalnie 15min, a jest tak sycący, że w sam raz zastąpi większą część śniadania.





Sok wyciskany czereśniowy

Składniki:
  • 200g wydrylowanych czereśni
  • 1/3 ogórka
  • 2 pomarańcze
  • 2 nektarynki
  • 1 banan
  • szklanka wody
Przygotowanie:

Wszystkie owoce podzielone na mniejsze kawałki wrzucamy do blendera.
Miksujemy chwilę, aż do połączenia składników.
Dolewamy wodę, chwilę miksujemy i gotowe :)



Bon Apetit!

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Zrobiłeś? Zostaw mi wiadomość :)